Thursday, April 9, 2009

Budak Ganu Bikin HAvoc......Meet Up Beginzzz

Perjumpaan budak2 kat area Terengganu dimulakan secara kecil kecilan oleh ex-class B....hu hu...class aku laa tuh. Perjumpaan hanya dihadiri 3 orang(nak bikin bdak KL jealous?...tak dapek deeerr) dilangsung pada 03 April 2009 bertempat di Baccara Seafood (dpan kusza) jam 6 ptg. 3 cinonit yg datang:
  1. Norhidayah(Dida), Suami N family
  2. Wan NorKasmaliza(kakas), Suami N Family
  3. Rohana (Ana), Suami N Family
Antara ayat ugut soh selit artikel nih.....korang bacelah sendirik.....

''salam atoks. ni sume gambar mase aku jumpe kasma ngan ana kt KT. walau x smeriah mase korang wat kat ghulam, aku rsa ok la dgn hanya 3 members je.cukuplah wat sejukkan jiwa aku yg terbakar tngok korang bkan main syok lagi kt sana. x sabo nak tunggu reunion besau nanti ko jangan x jadi plak. Abang aku ada gak tanya x nak wat reunion ke?

pandai2 ko la nak susun gambo ni tok. itu pun kalo ko nak masukkan dalam catatan aktiviti reunion tuh... kalo ko x nak pun x pe aku paham isk..isk. tapi kalo ko rase nk kawan ngan aku lama2 baik ko bubuh kalo tak aku bubuh ko nanti ahaks.

sori tok smalam aku anto dah tp slah eddress lohh, aku ikut adress kat profile ko tuh, propa btui la .kalo dah dpat kasi tau aku.
''

Antara adegan yang dirakam camera utk tatapan rakan rakan lain
  • Gambar kakas posing ngan anak nya......laki kaw tersengih manja.......waa....korang sedondon kuning....berjangkit boria penang.
  • Ana N family.....hu hu.....ader org yg tgk gambar nih, mesti leleh....hu hu.....aled.....mana gambar ko laks....
  • Ni lah tiga dara pingitan pujaan ramai ktika kat Uitm duluk......Skang saham korang dah merudum.......anak tu single lagik? hu hu.....
  • Foto bersama suami memasing......hu hu....
  • Duduk dari kiri Ana(bersama 2 anaknya kot), Tengah Dida....yg tepi tu anak dara dida laaa....huhu
  • Berdiri : Kasma N laki dia.....berbaju merah adalah laki Dida......hmmmm...maner laki Ana?
KAKAS PROMOTE ANOK DIO.....



Anyway budak2 ganu lenz....jgn berkecil hati......diorang just arrange tuk jumpa scara sepontan....next time klu nak meet up......akan wat yg lbih besau lagi.......
Sebab2 len ialah diorang paw laki ana....soh blanjer.....klu jemput korang sumer kat KT turun.....mau kna wat part time kang........
So....wat taiko, mcna, iffah...dan lelain area pantai timur....just watch out for eastern next meeting.

No comments:

Post a Comment